وبلاگ

جایی که اخبار بروز منتشر می کنیم

با این 5 ترفند، ترافیک سایت خود افزایش دهید

تیم تحریریه گیلاس

با گیلاس بی نهایت خود را بسازید

دسته بندی:

IT

زمان انتشار:

۲۷ بهمن ۱۳۹۷

مدت زمان مطالعه:

۸ دقیقه

نویسنده:

تحریریه گیلاس

تعداد بازدید:

۳۲ بازدید

تعداد دیدگاه:

بدون دیدگاه

وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

آخرین سطح تکنولوژی برای راه اندازی فروشگاه آنلاین بیشتر
فروشگاه اینترنتی

سایت های شرکتی

راه اندازی وبسایت با گرافیک منحصر به فرد برای برند شما بیشتر
سایت های شرکتی

وبسایت فروش محتوای آموزشی

این اپلیکیشن ها با قابلیت فروش آنلاین فایل های آموزشی... بیشتر
فروش محتوای آموزشی
عموماً هر کاری که در اینترنت انجام می شود یک هدف اساسی دارد و آن افزایش بازدید کاربران از سایت شما است. اما برای اینکار شما در ابتدا باید توجه کاربران را جلب کنید که این موضوع در بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است. در سالهای اخیر شرکت ها و سازمانهای مختلف برای بازاریابی و جلب توجه مشتریان تمرکز بیشتری روی بازاریابی دیجیتال دارند. نتیجه این کار افزایش سریع تعداد برندهای مختلف در رقابت برای جلب توجه مشتریان است. از آنجا که سهم بازار روز به روز در حال کاهش است، شما به ابزار جدیدی نیاز دارید تا بتوانید با دیگر سایت ها رقابت کنید. در این مقاله 5 نکته و ترفند معرفی می شود که این نکات می توانند برای افزایش ترافیک هر سایت مورد استفاده قرار گرفته و اعمال شوند.

1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

یکی از راه های دریافت ترافیک ارگانیک، در سایت شما از طریق گوگل است. به عنوان مثال، اگر کسی در جست وجوی محصول یا خدماتی است که در ارتباط با شاخه کاری شما است و سایت شما به عنوان نتیجه اول گوگل نمایش داده می شود، احتمال اینکه آن فرد از سایت شما بازدید کند، خیلی بالا است. با این حال، اگر سایت شما حتی در صفحه نتیجه دوم ظاهر شود، ترافیک قابل ملاحظه ای را دریافت خواهید کرد. بهینه سازی موتور جستجو به شما در دریافت رتبه های بالا در نتایج جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با محصول یا خدماتی که در ارتباط با شاخه کاری شما است کمک می کند. انجام بهینه سازی موتور جستجو اختیاری نیست. در حقیقت SEO سایت یک ضرورت است که می تواند موفقیت سایت شما را تعیین کند.

2. بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی (Social Media Marketing)

استفاده از رسانه و شبکه های اجتماعی برای بازاریابی در چند سال اخیر به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. اکثر شرکت ها در حال حاضر از رسانه های اجتماعی برای دسترسی به مشتریان فعلی و بالقوه خود استفاده می کنند. رسانه های اجتماعی به صاحبان کسب و کار و سازمان ها کمک می کنند تا بیشتر دیده شوند و مشتریان وفادار خود را افزایش دهند. البته در حالی که این کار نسبتا آسان به نظر می رسد، بسیاری از کسب و کار ها این کار را درست انجام نمی دهند. برای جلوگیری از صرف زمان و پول در بازاریابی که درست کار نخواهد کرد، می توانید یک کارمند حرفه ای استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

3. بازاریابی ویدئویی (Video Marketing)

استفاده از یک استراتژی بازاریابی ویدئویی برای کسب و کار شما روشی بسیار پربازده است. بیش از 30٪ از وقت صرف شده در اینترنت در سراسر جهان صرف تماشای فیلم ها می شود. مردم به طور کلی فیلم ها را تماشا می کنند زیرا آنها خنده دار، هیجان انگیز و یا آموزشی هستند. اگر شما در حال تلاش برای به دست آوردن یک محصول یا سرویس جدید هستید، راه اندازی یک کمپین بازاریابی ویدئویی یک راه عالی برای انجام آن است. هرچند خود شما می توانید این کار را انجام دهید، اما بعنوان یک آدم مبتدی احتمال اینکه اشتباهات بسیاری در اجرای کمپین های بازاریابی ویدیو انجام دهد بسیار بالا است. برای حل مشکل بهتر است از یک آژانس یا موسسه بازاریابی ویدئویی حرفه ای کمک بگیرید.

4. تبلیغات کلیکی (Pay-Per-Click Marketing)

هنگامی که یک واژه یا عبارت خاص را در یک موتور جستجو مانند گوگل جستجو می کنید، ابتدا به نتایج خاصی می رسیم. در ابتدای این نتایج معمولا توسط موتور جستجو، عبارت ‘Ad’ آورده شده است. این نتایج جستجو نمونه هایی از بازاریابی تبلیغات کلیکی است. باتوجه به اینکه کاربران عموماً بر روی چند نتیجه اول در یک موتور جستجو کلیک می کنند، فروشندگان می توانند با پرداخت یک مبلغ مشخص در بین اولین نتایج کلمات کلیدی خاصی در جستجو قرار گیرند. یکی از مهمترین مزایای تبلیغات کلیکی این است هنگامی که مشتریان بر روی آگهی شما کلیک می کنند شما هزینه را پرداخت می کنید.

5. تبلیغات هدفگیری مجدد (Retargeting Ads)

هدفگیری مجدد که با عنوان بازاریابی مجدد (remarketing) نیز شناخته می شود یکی از استراتژی هایی است بسیار کمتر از پتانسیل واقعی از آن برای افزایش ترافیک ارگانیک استفاده شده است. دلیل این اتفاق این است که افراد زیادی از این موضوع آگاه نیستند. هدفگیری مجدد به معنای استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از بازدیدکنندگان سایت شما برای ارسال دوباره تبلیغات به آنها است. بسیاری از کسانی که از سایت شما دیدن می کنند، به احتمال زیاد برای اولین بار خرید نمی کنند. هدفگیری مجدد به شما کمک می کند تا بارها و بارها آنها را مجدداً به سایت خود باز گردانید. این کار با قرار دادن کوکی ها در مکان های خاصی انجام می شود که فعالیت های مشتریان را ثبت می کند. فعالیت های مشتریان به راحتی می تواند علایق آنها را نشان دهد. بناربراین شما می توانید براساس این اطلاعات، آگهی های خود را در زمینه هایی که مورد علاقه مشتریانتان است قرار دهید و آنها را تشویق کنید تا مجدداً از سایت شما بازدید و خرید کنند.
منبع: وب سایت knowtechie.com
اجرای استارت آپ های حرفه ای

شرکت داده پردازان گیلاس شمال با دارا بودن سال ها تجربه ی موفق، قادر است تا شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید.

برای مشاوره و شروع استارت آپ خود با مشاورین ما در تماس باشید
شرکت نرم افزاری گیلاس
با بیش از ده سال تجربه، قدم در راه تکنولوژی و نوآوری گذاشتیم. اگر ایده های خلاقانه ای دارید، ما می توانیم به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنیم.
اطلاعات تماس

کلیه حقوق برای شرکت داده پردازان گیلاس محفوظ می باشد.

.Made with in Gilace.com © All rights reserved