وبلاگ

جایی که اخبار بروز منتشر می کنیم

تکنیک های جدید سئو برای بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در سال 2019 (بخش اول)

تیم تحریریه گیلاس

با گیلاس بی نهایت خود را بسازید

دسته بندی:

IT

زمان انتشار:

۱۵ دی ۱۳۹۷

مدت زمان مطالعه:

۸ دقیقه

نویسنده:

تحریریه گیلاس

تعداد بازدید:

۳۲ بازدید

تعداد دیدگاه:

بدون دیدگاه

وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

آخرین سطح تکنولوژی برای راه اندازی فروشگاه آنلاین بیشتر
فروشگاه اینترنتی

سایت های شرکتی

راه اندازی وبسایت با گرافیک منحصر به فرد برای برند شما بیشتر
سایت های شرکتی

وبسایت فروش محتوای آموزشی

این اپلیکیشن ها با قابلیت فروش آنلاین فایل های آموزشی... بیشتر
فروش محتوای آموزشی

قوانین سئو موتورهای جستجو مدام در حال تغییر است و رسیدن به رتبه ای بالا در جستجو دیگر هدف نهایی نیست. همراه با تکامل موتورهای جستجو، فرصت‌های جدیدی برای افزایش ترافیک جستجو بوجود می آیند که البته لزوماً با جستجوی ارگانیک (نتایج دریافت شده از طریق الگوریتم های موتورهای جستجو) در ارتباط نیستند. تجربه نشان داده است که ترند های مورد هدف در بازاریابی سئو مانند محتوای گرافیکی و جستجو صوتی عموماً نتایج بهتری را در مقایسه با تمرکز بر رتبه‌بندی ارائه می دهند. بنابراین، برای کسب موفقیت و رسیدن به هدف مورد نظرتان مهم است تا به چگونگی ترکیب ترند های دایر (ترندهایی که در حال حاضر برپا و رایج هستند) و رو به رشد برای ایجاد یک استراتژی موثر برای سئوی سایت و دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹ فکر کنید. در این مطلب روندها و تاکتیک های سئو را معرفی می کنیم که در کنار استفاده از روش های سنتی می تواند به طور قابل توجهی بر روی سئو سایت شما تاثیر مثبت بگذارند.

1- نمایش سایت در جستجو های موبایل را در اولویت قرار دهید (mobile-first index)

امروزه بیش از 35 درصد از افراد ۱۸ تا ۴۹ ساله از گوشی های هوشمند برای خریدهای آنلاین استفاده می کنند و نزدیک به 60 درصد از کل ترافیک اینترنت از طریق دستگاه های تلفن همراه صورت می گیرند. در صورتی که یک سایت رسپانسیو داشته باشید که به راحتی در گوشیهای موبایل قابل نمایش باشد، به راحتی می توانید به نرخ تبدیلی حدود ۱٫۵ برابر بیشتر دست پیدا کنید. یعنی در نتایج جستجو با نرخ 1,5 برابر بیشتر نمایش داده خواهید شد. از طرف دیگر، آمار نشان می دهد که تعداد کاربرانی که با استفاده از تلفن همراه اقدام به خرید می کنند، در حال افزایش است. یک سایت رسپانسیو برای نمایش در گوشی موبایل باید به نکته توجه کند. اول اینکه دارای طراحی ساده باشد. چرا که باتوجه به اندازه کوچک صفحه نمایش گوشی ها پیجیده بودن و شلوغ بودن سایت باعث سردرگمی کاربر می‌شود. مورد دوم اینکه سایت باید سرعت بالایی داشته باشد.

2- از پروتکل امن https استفاده کنید

از سال ۲۰۱۷، صاحبان وبسایت به طور فعال پروتکل سایت های خود را از http به https تغییر دادند که همین روند همچنان نیز ادامه دارد. در حال حاضر یکی از مهمترین پارامترها در وب‌سایت‌ها داشتن پروتکل https است. امروزه سایت‌هایی که با پروتکل http کار می کنند بعنوان سایت‌های ناامن شناخته شده که این امر تاثیر منفی در نتایج جستجوی آنها گذاشته است. در حال حاضر گوگل کروم تمامی وبسایت هایی را که HTTPS نیستند به عنوان ناامن علامت گذاری می کند، صرف نظر از این که از شما خواسته شده است که هرگونه اطلاعات خصوصی خود را در آن صفحه وارد کنید یا نه. مزایای استفاده از https چیست؟
پروتکل https سایت را برای کاربران امن می کند. این پروتکل از اطلاعاتی که کاربر در سایت منتقل می کند محافظت می کند. اطلاعاتی همچون مشخصات کارت بانکی، آدرس و غیره.
https رایگان است و نیازی به استفاده از گواهینامه های پولی نیست.
استفاده از https موقعیت شما را در SERPs افزایش می دهد و رتبه بندی سایت بهبود می یابد. این تغییرات در رنکینگ برای سایت های بزرگ و قدیمی بیشتر دیده می شود؛ سایت های جدید ممکن است چنین تفاوت قابل توجهی را مشاهده نکنند.
صفحات با HTTPS توسط مرورگرها به صورت امن نمایش داده می شوند و اطمینان خاطر بیشتری به کاربران می دهند.

3- بر روی سئو برای جستجوی صوتی کار کنید.

جستجوی صوتی هنوز برای خیلی‌ها یک کنجکاوی ساده است و نقش تفریح را دارد. اما در حال حاضر به طور بطور متوسط بیش از ۵۰ درصد از نوجوانان و ۴۰ درصد از بزرگسالان از این روش برای جستجو استفاده می کنند و این جستجو چیزی نزدیک به 20 درصد از تمام درخواستها را تشکیل می دهند. چیزی که مشخص است این است که تعداد درخواست های صوتی در موتورهای جستجو در حال افزایش هستند. بنابراین کاملا این احتمال وجود دارد که مخاطبان در آینده نزدیک از جستجوی صوتی استفاده کنند، که به این معنی است که شما باید به فکر بهینه سازی سایت خود در این بخش باشید. برای انجام این کار، شما باید هسته معنایی محتوای خود را با عباراتی که از نظر لفظی و بیانی طبیعی تر و معمول‌تر باشند گسترش دهید. مطالعات نشان داده اند که در ۲۷٪ موارد افراد از سؤالاتی نظیر کجا، کی، چگونه و غیره برای سوال پرسیدن، استفاده می کنند. ادامه در مطلب بعد...
اجرای استارت آپ های حرفه ای

شرکت داده پردازان گیلاس شمال با دارا بودن سال ها تجربه ی موفق، قادر است تا شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید.

برای مشاوره و شروع استارت آپ خود با مشاورین ما در تماس باشید
شرکت نرم افزاری گیلاس
با بیش از ده سال تجربه، قدم در راه تکنولوژی و نوآوری گذاشتیم. اگر ایده های خلاقانه ای دارید، ما می توانیم به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنیم.
اطلاعات تماس

کلیه حقوق برای شرکت داده پردازان گیلاس محفوظ می باشد.

.Made with in Gilace.com © All rights reserved