وبلاگ

جایی که اخبار بروز منتشر می کنیم

استراتژی های مقرون به صرفه جهت افزایش تاثیر سئو چیست؟

تیم تحریریه گیلاس

با گیلاس بی نهایت خود را بسازید

دسته بندی:

IT

زمان انتشار:

۰۲ دی ۱۳۹۷

مدت زمان مطالعه:

۸ دقیقه

نویسنده:

تحریریه گیلاس

تعداد بازدید:

۳۲ بازدید

تعداد دیدگاه:

بدون دیدگاه

وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

آخرین سطح تکنولوژی برای راه اندازی فروشگاه آنلاین بیشتر
فروشگاه اینترنتی

سایت های شرکتی

راه اندازی وبسایت با گرافیک منحصر به فرد برای برند شما بیشتر
سایت های شرکتی

وبسایت فروش محتوای آموزشی

این اپلیکیشن ها با قابلیت فروش آنلاین فایل های آموزشی... بیشتر
فروش محتوای آموزشی

عموماً اکثر وبسایت ها دارای محدودیت بودجه در حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند. در نتیجه بهترین راه این است که کارها اولویت بندی شود و مهمترین آنها که بهترین نتیجه را می دهند در بالاترین اولویت قرار گیرند. بنابراین با استفاده از تاکتیک های موثر و بودجه بندی هوشمندانه می توان بر روی استراتژی هایی تمرکز کرد که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و کمک زیادی در رسیدن به اهداف سئو ما می کنند. به منظور کاهش هزینه های سئو و جهت کسب بهترین نتیجه، بهتر است برخی از فعالیت ها بصورت اتوماسیون انجام شود و همچنین برخی از موارد ضروری برون سپاری شود. در این مطلب روشهایی را پیشنهاد می دهیم که موجب کسب بیشترین نتیجه از بودجه محدود سئو شما شده، بدون آنکه روند پیشرفت شما را با خطر مواجه کند..

1. کارهای ساده و زمان بر را بصورت اتوماسیون اجرا کنید.

برخی از کارها نیاز زمان و نیروی انسانی زیادی دارد. انجام بسیاری از این گونه کارها در سئو را که می تواند موجب صرفه جویی در زمان و هزینه گردد را به صورت اتوماسیون دراورید. با استفاده از ابزارهای سئو و اشتراک در پلتفرم های متنوع می توان به اتوماسیون برخی از کارها پرداخت. از جمله این موارد می توان به کارهای زیر اشاره کرد:
بررسی های ماهانه با ابزارهایی مانند DeepCrawl ، Seomator یا SERPstat
نظارت بر بک لینک ها با استفاده از ابزراهایی مانند ahrefs
اگر بودجه شما محدود است، پیشنهاد می شود از ابزارهایی مانند Seomator برای ارائه گزارش های ماهانه استفاده کنید. با این حال این نرم افزار دارای محدودیت هایی است و ثبات ابزار گرانتر مانند DeepCrawl را ندارد. همچنین می توانید از ابزار گوگل آنالیتیکس استفاده کنید و هشدارها و گزارشات سفارشی ایجاد نمایید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا بررسی بهتری از ترافیک سایت داشته و هر گونه افزایش یا کاهش شدید در یکی از پارامترها را شناسایی کنید.

2. بخشی از پروژه سئو را در مجموعه خود انجام دهید.

یقیناً تمام کارها در یک پروژه سئو نیازی به اتوماسیون و یا برون سپاری ندارند. شما می توانید بسیاری از کارهای مربوط به سئو سایت خود را در شرکت و توسط اعضای تیم خود انجام دهید. بخش هایی از سئو را که می توان در مجموعه خود انجام داد عبارتند از: سئو تکنیکال: بهینه سازی وب سایت جهت نمایش در انواع دستگاه ها مانند موبایل، تبلت و لپ تاپ جنبه ای از سئو است که وظیفه طراحان و توسعه دهندگان سایت است. چک کردن سایر بخش های مرتبط با مبانی سئو مانند بودجه پایشی سایت، پایش صحیح صفحات و ایندکس آنها از کارهایی هستند که خود نیز می توانید دست به انجام آنها بزنید. مدیریت صفحات تکراری سایت، ایجاد ریدایرکت های صحیح و بررسی لینک های داخلی نیز جزء کارهای است که شما می توانید به سادگی داخل مجموعه خود انجام دهید. تولید محتوا: شرکت ها و مجموعه های فراوانی برای تولید محتوای سایت وجود دارند. اما بسته به نوع کسب و کار شما، بسیاری از محتواها بهتر است که توسط خود مجموعه تولید شوند، چرا که کارکنان شما اطلاعات بهتر و بیشتری نسبت به محصولات و خدماتتان دارند. تعیین استراتژی کلمات کلیدی: با نگاه به داده های گوگل سرچ کنسول و دیگر ابزارهای پیشنهاد کلمات کلیدی و همینطور نگاه به وضعیت رقبای خود، می توانید استراتژی کلمات کلیدی سایت را تعیین کنید. این کار توسط کسی که در حیطه کسب و کار شما فعال بوده و تجربه ای در زمینه جستجوی کلمات کلیدی دارد، بهتر انجام خواهد شد.

3. برخی از پروژه ها را برون سپاری کنید.

با توجه به اینکه شرکت های معتبری وجود دارند که تخصص و تجربه کافی برای انجام پروژه های سئو را دارند کاملا منطقی است بخشی از پروژه ها را برون سپاری کنید. چرا که قطعا اطلاعات این گونه شرکت ها از آنچه که شما می توانید در مجموعه خود داشته باشید، بیشتر است. تجربه این گونه شرکت ها بسیار بیشتر بوده و تیم آنها نیز مطمئنا متخصص تر از آنیست که شما با حتی صرف هزینه بتوانید آن را جمع آوری کنید. برخی از مواردی که برون سپاری آنها کاملا منطقی است عبارتند از: لینک سازی: لینک سازی بعنوان یک استراتژی مناسب سئو باید توسط یک فرد یا گروه متخصص اجرا شود. این افراد عموماً فرایند لینک سازی را با حداقل زحمت و در کمترین زمان انجام دهند. استراتژی های پیشرفته: ایجاد استراتژی های پیشرفته برای سال آینده باید توسط افراد متخصص انجام شود. چرا که آنها می دانند که از کجا باید شروع کنید، چیزی را از قلم نمی اندازند. بنابراین در این شرایط شما می توانید راه و برنامه جامعی را برای تیم خود برنامه ریزی کنید. آنالیز دقیق: آنالیز های بزرگ و بررسی هایی که نیاز به زمان زیادی دارند، باید توسط یک تیم متخصص که عموما خارج از مجموعه شما هستند انجام شود. چرا که آنها به منابع بیشتری دسترسی داشته و دقت عمل بالاتری دارند.

نتیجه گیری

شما می توانید با اندکی خلاقیت و کمترین هزینه ممکن بهترین نتیجه را در سئو سایت خود بدست بیاورید. برای این منظور کافیست تا کار را بین یک شرکت سئو، یک نرم افزار اتوماسیون و نیروی های انسانی مجموعه خود تقسیم کنید تا حداکثر بهره وری را از بودجه سئو سایت خود داشته باشید.
اجرای استارت آپ های حرفه ای

شرکت داده پردازان گیلاس شمال با دارا بودن سال ها تجربه ی موفق، قادر است تا شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید.

برای مشاوره و شروع استارت آپ خود با مشاورین ما در تماس باشید
شرکت نرم افزاری گیلاس
با بیش از ده سال تجربه، قدم در راه تکنولوژی و نوآوری گذاشتیم. اگر ایده های خلاقانه ای دارید، ما می توانیم به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنیم.
اطلاعات تماس

کلیه حقوق برای شرکت داده پردازان گیلاس محفوظ می باشد.

.Made with in Gilace.com © All rights reserved