وبلاگ

جایی که اخبار بروز منتشر می کنیم

تکنیک های جدید سئو برای بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در سال 2019 (بخش دوم)

تیم تحریریه گیلاس

با گیلاس بی نهایت خود را بسازید

دسته بندی:

IT

زمان انتشار:

۱۶ دی ۱۳۹۷

مدت زمان مطالعه:

۸ دقیقه

نویسنده:

تحریریه گیلاس

تعداد بازدید:

۳۲ بازدید

تعداد دیدگاه:

بدون دیدگاه

وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

آخرین سطح تکنولوژی برای راه اندازی فروشگاه آنلاین بیشتر
فروشگاه اینترنتی

سایت های شرکتی

راه اندازی وبسایت با گرافیک منحصر به فرد برای برند شما بیشتر
سایت های شرکتی

وبسایت فروش محتوای آموزشی

این اپلیکیشن ها با قابلیت فروش آنلاین فایل های آموزشی... بیشتر
فروش محتوای آموزشی
در مطلب قبلی 3 مورد از روندها و تاکتیک های سئو را معرفی کردیم که در سال 2019 در کنار استفاده از روش های سنتی می تواند به طور قابل توجهی بر روی سئو سایت شما تاثیر مثبت بگذارند. در ادامه در این مطلب به معرفی 3 مورد حیاتی دیگر می پردازیم که می توانند تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی سئو سایت شما داشته باشند.

4- از سرویس های نظارت بر رسانه ها استفاده کنید.

بسیاری از کاربران بر اساس بازخوردها و هویت کلی یک برند در اینترنت، تصمیم گیری می کنند که آیا از سرویس ها و خدمات آن استفاده کنند یا خیر. بنابراین، شکل ظاهری وب‌سایت و لوگوی یک مجموعه تجاری باید مرتب باشد و امکان دسترسی آسان تر به بخش های مختلف سایت را به کاربران بدهد. هر بازخورد منفی می تواند باعث خروج همیشگی مشتریان از سیستم شود، در حالی که اخبار و بازخورد مثبت می تواند به افزایش نرخ تبدیل کمک کند. بعنوان یک وبمستر و صاحب وب‌سایت در سال 2019 لازم است که فضای اطلاعاتی را تحت کنترل داشته باشید. بهترین راه برای اینکار انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری پربازدید و معتبر است. استفاده از خدمات Google Alerts یا Mention نیز به شما کمک می کند تا هر زمانی که نام شرکت شما در یک نشریه ذکر شد، اطلاعات مربوط به آن را دریافت کنید. این کار به شما کمک می کنند تا به سرعت واکنش نشان داده و دیدگاه های منفی را حذف کنید. نکته جالب توجه این است که سرویس نظارت بر رسانه ها یکی از قوی ترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی است که بیش از ۵۰ درصد از صاحبان کسب و کار به آن توجه نمی کنند. در حقیقت "سرویس نظارت بر رسانه ها یکی از منابع اصلی ایده های جدید و کمک به افزایش ترافیک، بهبود اعتبار شرکت و برند، جذب صدها مشتری جدید و دو برابر کردن درآمد شما است." با استفاده از Google Alerts یا Mention ، شما به طور مستقیم اطلاعات زیادی را بصورت ایمیل در موضوعات زیر دریافت می کنید:
خبرهای مرتبط به کسب و کار شما
رفتار رقبا
مقالات و محتواهای جدید مرتبط به کسب و کار شما
و از همه مهم تر افرادی که بدون اجازه شما از محتوای‌تان استفاده می کنند و آن را به نام خود ثبت می کنند.
با استفاده از این ابزارها، انتخاب یک استراتژی مناسب برای بازاریابی محتوای شما، ساده تر خواهد بود.

۵- با استفاده از رباط‌های چت نرخ فرار و پرش (bounce rate) را کاهش دهید.

ربات‌های چت یا chatbots سرویسی است که با یک سری قوانین مشخص و به کمک هوش مصنوعی طراحی می شود و کاربران از طریق یک رابط چت با آن ارتباط برقرار می کنند. ربات‌ چت از سال ۲۰۱۷ به موضوعی داغ تبدیل شد و شرکت هایی مانند گوگل، فیسبوک و مایکروسافت بر روی این تکنولوژی سرمایه گذاری بسیار زیادی انجام داده اند. این سرویس اکنون برای هر کسب و کار آنلاینی مفید است. به ویژه هنگامی که برای پاسخ دادن به سوالات مشتری استفاده شود. ربات‌ چت مناسب می تواند به طور قابل توجهی زمان کارکنان شما را بهینه کند. یکی از مزایای غیرقابل انکار ربات چت برای کاربر، سرعت ارتباطش در مقایسه با سیستم های قدیمی مانند Interactive voice response است. ربات‌ چت زمان لازم برای دریافت اطلاعات مورد نیاز مشتریان را کاهش می دهد. دومین ویژگی ربات‌ چت این است که می تواند دستیار کاری شما در جستجو و جمع بندی محتوا باشد. جستجو برای محتوا و جمع بندی آن در حال حاضر به طور گسترده ای در عملکرد چت های آژانس های خبری مشهور مورد استفاده قرار می گیرد که به کاربر اجازه می دهد تا اخبار دقیق در مورد هر موضوعی را بازیابی و دریافت کند. در بعضی موارد، شما می توانید جستجوی محصولات را براساس کلمات کلیدی سازماندهی کنید. رباتها همچنین برای شرکتهای نرم افزاری بسیار کاربردی و مناسب هستند، چرا که به کاربر در فرآیند انتخاب محصول و خرید کمک می کنند. سوال بسیار مهم این است که رباط چت تا چه اندازه می تواند بر سئو سایت تاثیر گذارد؟ براساس تحقیقات و بررسی های انجام شده در مجله موتور جستجو، 78 درصد از کسب و کارهایی که وب‌سایتشان مجهز به سرویس رباط چت است کمتر از 25% مشتریان‌شان از این سرویس استفاده می کنند. این در حالی است که این سرویس تنها در ۷ درصد مواردتوسط بیش از ۷۵ درصد از مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. نتایج این بررسی نشان می دهد که رباط‌های چت هنوز به طور گسترده ای مورد استفاده قرار نمی گیرد. اما، به گفته تحلیلگران، در آینده، همه چیز تغییر خواهد کرد. بطور کلی مزایای رباط‌های چت به شرح زیر می باشد:
1. رباط‌های چت به عنوان نمایندگان یک شرکت عمل می کنند و به سوالات ساده ی مشتریانی که نمی خواهند زمان زیادی صرف نوشتن ایمیل یا تماس تلفنی صرف کنند، پاسخ می دهند.
2. رباط‌های چت تعامل مشتری را افزایش می دهند. کاربران می توانند با رباط‌های چت گفتگویی طبیعی داشته باشند و این تعامل می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر مشتریان بالقوه داشته باشد.
3. رباط‌های چت می تواند بصورت شبانه روزی و طی 24 ساعت مشتریان را پشتیبانی کنند. این ویژگی بطور ویژه برای شرکت هایی که سرویس های بین المللی در سراسر جهان ارائه می هند بسیار مفید است و به شما کمک می کند تا میزان نرخ فرار و پرش از سایت خود را کاهش دهید و عوامل رفتاری که بر روی سئو تاثیر می گذارند را ، بهبود بخشید.

۶- از جستجوهای فصلی در سئو استفاده کنید.

جالب است بدانید که مفهوم فصل یا فصلی بودن در موتورهای جستجو نیز وجود دارد. جستجوهای فصلی برای موتورهای جستجو عبارت‌هایی هستند که در زمان های مشخصی از سال جستجو می‌شوند. برای مثال عبارتهایی همچون تور نوروز ۹۸ و یا خرید گل برای ولنتاین نمونه هایی از این نوع جستجو به حساب می‌آیند. در نتیجه در صورتی که بتوانید در طول سال بر روی این نوع عبارات فصلی کار کنید در نتایج فصلی از رقبای خود یک گام جلوتر هستید. دو مزیت این کار این است رقابت در آن کم است و محبوبیت زیادی در بین خوانندگان در زمان های مشخص سال دارد که احتمال همه گیر شدن آن را بالا می برد. ادامه در مطلب بعد...
اجرای استارت آپ های حرفه ای

شرکت داده پردازان گیلاس شمال با دارا بودن سال ها تجربه ی موفق، قادر است تا شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید.

برای مشاوره و شروع استارت آپ خود با مشاورین ما در تماس باشید
شرکت نرم افزاری گیلاس
با بیش از ده سال تجربه، قدم در راه تکنولوژی و نوآوری گذاشتیم. اگر ایده های خلاقانه ای دارید، ما می توانیم به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنیم.
اطلاعات تماس

کلیه حقوق برای شرکت داده پردازان گیلاس محفوظ می باشد.

.Made with in Gilace.com © All rights reserved