وبلاگ

جایی که اخبار بروز منتشر می کنیم

تکنیک های جدید سئو برای بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در سال 2019 (بخش سوم)

تیم تحریریه گیلاس

با گیلاس بی نهایت خود را بسازید

دسته بندی:

IT

زمان انتشار:

۱۷ دی ۱۳۹۷

مدت زمان مطالعه:

۸ دقیقه

نویسنده:

تحریریه گیلاس

تعداد بازدید:

۳۲ بازدید

تعداد دیدگاه:

بدون دیدگاه

وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

آخرین سطح تکنولوژی برای راه اندازی فروشگاه آنلاین بیشتر
فروشگاه اینترنتی

سایت های شرکتی

راه اندازی وبسایت با گرافیک منحصر به فرد برای برند شما بیشتر
سایت های شرکتی

وبسایت فروش محتوای آموزشی

این اپلیکیشن ها با قابلیت فروش آنلاین فایل های آموزشی... بیشتر
فروش محتوای آموزشی
در بخش اول و دوم این مقاله 6 تکنیک جدید سئو برای بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در سال 2019" معرفی شد. در ادامه این مقاله 3 تکنیک مهم دیگر را معرفی می کنیم.

7- بر روی قابلیت استفاده (usability) و عوامل رفتاری سایت خود کار کنید.

یکی از شاخص های مهم دیگر که بر روی سئو سایت تاثیر مثبت می گذارد و از سال ۲۰۱۷ سرعت گرفته و در سال ۲۰۱۹ نیز ادامه خواهد داشت، توجه به رفتار کاربر است. به این معنا که وب‌سایت شما باید جالب، قابل فهم و مفید باشد. بنابراین شاخص‌های زیر می توانند بر سئو سایت شما تاثیرگذار باشند:
مدت زمان حضور کاربران در وب سایت
متوسط عمق صفحه: تعداد صفحات بازدید شده توسط کاربران
نرخ فرار و پرش (bounce rate): تعداد بازدیدکنندگانی که به سرعت صفحه را ترک کردند.
فعالیتهای مربوط به نرخ تبدیل: اضافه کردن به سبد خرید، پر کردن فرم ها و غیره
شاخص‌های فوق به موتورهای جستجو نشان می دهند که چه صفحاتی برای کاربران مفید و جالب هستند و کدام یک از آنها جذابیتی برای کاربران ندارد و به سرعت آن صفحه‌ها را ترک می‌کنند. بنابراین، نظارت بر میزان قابلیت استفاده (usability) سایت بهبود دادن آن بسیار حائز اهمیت است. امروزه بسیاری از سایت‌ها از نظرسنجی‌ استفاده می کنند تا راحتی بازدیدکنندگان در سایتشان را ارزیابی کنند. بدین ترتیب به راحتی می توانند متوجه شوند که چه چیزی باید در سایت تغییر کند و یا بهبود یابد. این یک گام ساده است اما نتایج حاصل از آن ممکن است شما را متعجب کند.

۸- محتوای بصری سایت را در جستجوی بصری (Visual Search) بهبود دهید.

امروزه اینترنت در حال تبدیل شدن به شکل بصری خود است. بر همین اساس جستجوی بصری (Visual Search) که نوعی قابلیت جستجو بر مبنای ادراک تصویری و بصری از محیط است، چند سالی است که در موتورهای جستجو تعبیه شده است. سرویس‌های Pinterest Lens و Google Lens با ظهور خود، شعله یک جنگ را میان موتورهای جستجوگر روشن کردند. موتورهای جستجوگر به دنبال در دست گرفتن کل بازار جستجوهای بصری طی سال‌های آتی هستند. جستجوی بصری تکنیکی است که می تواند در امر بازاریابی و سئو در آینده بیشتر از همه تکنیک‌های موجود استفاده شود و همانطور که از نامش پیداست در جستجوی بصری از عکس به جای متن استفاده می کند. بنابراین در سال ۲۰۱۹، ما باید استراتژی سئوی خود را طوری در نظر بگیریم که چگونگی کاربرد محتوای بصری در آن در نظر گرفته شود و همچنین باید بدانیم چگونه موتورهای جستجو از متن فراتر می روند تا عادت‌های تغییر یافته‌ی جستجو را کشف کنیم. در جستجوی اطلاعات محتوای بصری این روزها بیشتر دخیل شده و استفاده از دستاوردهای علوم مختلف و نوآوری، بازاری جالب و رقابتی را شکل داده است. امروزه و با افزایش رقابت برای جذب کاربران و شرکت ها باید تمرکز بیشتری بر بهینه سازی محتوای بصری مناسب برای سئو داشته باشند. بنابراین شما باید توجه ویژه‌ای به تصاویری که در محتوای سایتا استفاده می شود، داشته باشید. اندازه (سایز)، فرمت و پاسخ دهی به محتوای متن همراه تصویر، از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه شود. به علاوه باید اطمینان حاصل کنید که صفحات سایت تان در سریع ترین حالت ممکن لود شوند. در غیر این صورت، شما در خطر از دست دادن بازدید کننده قرار خواهید گرفت. همچنین، با بهینه سازی محتوای بصری سایت، احتمال جذب ترافیک از Google Images برای شما افزایش خواهد یافت. محتوای ویدئویی نیز بخش مهمی از ترافیک سایت را به خود اختصاص می دهد. اگر می خواهید در سال ۲۰۱۹ ترافیک بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می دهیم محتوایی را به طور خاص برای YouTube ایجاد و بهینه سازی کنید. (البته در ایران پیشنهاد می دهیم از آپارات استفاده کنید.) * برای رقابت کردن با دیگران شما نیاز دارید محتوای ویدئویی ایجاد کنید.

9- یک استراتژی دریافت بک لینک و لینک بیلدینگ داشته باشید.

استفاده از رپورتاژ برای دریافت بک لینک با کیفیت در سال ۲۰۱۹ مهم تر از قبل خواهد شد. در حقیقت به منظور قرار گرفتن در Google Top 10 شما باید محتوایی جذاب داشته باشید. بنابراین هنگام ایجاد یک استراتژی بک لینک در سال ۲۰۱۹، باید به موارد زیر توجه کنید:
1. ترافیک و مخاطبان: حضور همه روزه مخاطبان و پویایی مثبت آنها نشان می دهد که سایت شما زنده است و برای خواندن جالب است.
2. تبلیغات: تعداد بیش از حد تبلیغات نشان دهنده ی این است که سایت سعی در کسب درآمد دارد و ممکن است سرمایه گذاری و صرف زمان شما در آن عاقلانه نباشد.
3. محتوا: موضوعات روی سایت باید با محتوای سایت شما مطابقت داشته باشند. موتورهای جستجو بر روی بک لینک هایی که بر سایت های موضوعی تکیه می کنند، بیشتر اعتماد می کنند.
4. قدرت : هرچقدر اعتماد به منابع بیشتر باشد، لینک موثرتر خواهد بود.
منبع: ژورنال موتور جستجو
اجرای استارت آپ های حرفه ای

شرکت داده پردازان گیلاس شمال با دارا بودن سال ها تجربه ی موفق، قادر است تا شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید.

برای مشاوره و شروع استارت آپ خود با مشاورین ما در تماس باشید
شرکت نرم افزاری گیلاس
با بیش از ده سال تجربه، قدم در راه تکنولوژی و نوآوری گذاشتیم. اگر ایده های خلاقانه ای دارید، ما می توانیم به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنیم.
اطلاعات تماس

کلیه حقوق برای شرکت داده پردازان گیلاس محفوظ می باشد.

.Made with in Gilace.com © All rights reserved