وبلاگ

جایی که اخبار بروز منتشر می کنیم

طراحی سایت با PHP چه مزایایی نسبت به سایر زبانها دارد

تیم تحریریه گیلاس

با گیلاس بی نهایت خود را بسازید

دسته بندی:

IT

زمان انتشار:

۳۱ شهریور ۱۳۹۶

مدت زمان مطالعه:

۸ دقیقه

نویسنده:

تحریریه گیلاس

تعداد بازدید:

۳۲ بازدید

تعداد دیدگاه:

بدون دیدگاه

وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

آخرین سطح تکنولوژی برای راه اندازی فروشگاه آنلاین بیشتر
فروشگاه اینترنتی

سایت های شرکتی

راه اندازی وبسایت با گرافیک منحصر به فرد برای برند شما بیشتر
سایت های شرکتی

وبسایت فروش محتوای آموزشی

این اپلیکیشن ها با قابلیت فروش آنلاین فایل های آموزشی... بیشتر
فروش محتوای آموزشی

۱. همواره از رضایت مشتریانتان نسبت به عملکرد خود آگاه باشید

رضایت یا عدم رضایت مشتریان یکی از عوامل مهم در موفقیت شما به عنوان یک فریلنسر است .شما باید مطمئن شوید که هر مشتری که با شما کار می کند راضی است .اگر در موقعیتی قرار دارید که مشتری از خدماتی که ارائه میدهید راضی نیست اصلا نگران نباشید چرا که این آخر دنیا نیست .شما می توانید با تلاش بیشتر رضایت مشتریان خود را مجددا جلب کنید .یکی از کلیدهای مهم برای فریلنسر ماندن دریافت بازخورد خوب از مشتری است . یک فریلنسر موفق در حین اجرای پروژه همواره و بصورت منظم با مشتری خود در ارتباط است و او را در جریان پیشرفت خود قرار میدهد .انجام این کار باعث می شود تا هم شما و هم مشتری از اجرای صحیح فرایند اجرای پروژه اطمینان حاصل کنید .در صورت عدم رعایت این نکته در پایان کار و هنگام تحویل پروژه ممکن است مشتری کاملا ناامید شود و رضایت کافی نداشته باشد .به علاوه، ارتباط با مشتری، باعث می‌شود فرآیند فریلنسرینگ به درستی پیش برود.

۲. تعادل بین کار و زندگی شخصی را حفظ کنید

تنظیم زمان‌بندی برای ساعات کاری و کارهای شخصی به صورت دلخواه یکی از لذت‌هایی است که فریلنسر تجربه می‌کند .اما باید به این نکته توجه کنید که این موضوع بدان معنا نیست که شما باید بصورت تمام وقت زمان خود را صرف کار کنید و از زندگی شخصی خود غافل شوید .تنظیم ساعات کاری نیازمند شناخت مناسب از ویژگی های شخصی شما دارد و باید بسیار دقت کنید تا بیشترین بازده ای را از کمترین زمان کار بدست بیاورید .بیش از حد کار کردن به عنوان یک فریلنسر آسان است، ولی می‌تواند ضربه بزرگی به کیفیت کار و زندگی شما بزند .شما بعنوان یک فریلنسر باید در ایجاد توازن بین ساعات کاری و سرگرمی خود توجه کنید .باید تلاش کنید تا محیط اطراف خود را تغییر دهید و حتما سرگرمی های محبوب خود را انجام دهید .نشستن طولانی مدت پشت کامپیوتر و انجام کار خطر بروز آسیب های جسمی همچون کمردرد را در شما افزایش خواهد داد . بعلاوه، از آنجایی که شما معمولا در شغل فریلنسری به تنهایی مشغول به انجام کار هستید و با افراد زیادی در ارتباط نیستید در خطر آسیب های جدی روحی نیز قرار دارید .بنابراین پیشنهاد می شود تا حتما در شبکه های اجتماعی خود فعال تر باشید .سعی کنید سایر فریلنسرها را که در اطراف محل زندگی و شهرتان هستند شناسایی کنید با آنها بیشتر در ارتباط باشید .چرا که آنها نیز دارای علاقمندیهای مشترک با شما هستند .حفظ یک زندگی اجتماعی فعال برای حفظ تعادل سالم زندگی به ویژه برای فریلنسرها اهمیت دارد.

۳. درآمد خود را مدیریت مالی کنید

نکته خیلی مهمی که در شغل فریلنسرینگ وجود دارد این است که خوداشتغالی نیاز به مسئولیت مالی دارد .بعنوان یک فریلنسر نباید همه پول دریافتی خود از پروژه را خرج کنید و باید همواره مبلغی از آن را ذخیره کنید .هیچ کس تاکنون با خرج کردن تمام پول خود ثروتمند نشده است .احتیاط شرط عقل است و شما باید همواره بخشی از درآمد خود را پس انداز کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید .همچنین، با توجه به محل اقامتتان باید بخشی از درآمد خود را برای پرداخت مالیات در نظر بگیرید. برای این کار پیشنهاد می دهیم تا از هر مبلغی که از هر پروژه دریافت می‌کنید، %04 آن را کنار بگذارید و به آن دست نزنید . این حرف به این معنا نیست که با پس انداز خود هیچ کاری نکنید .بسیاری از سرمایه گذاری های بی خطر مانند باز کردن حساب پس‌انداز با سود بالا وجود دارد که شما می توانید به صورت امن پول نقد خود را ذخیره کنید .ذخیره کردن بخشی از درآمد شما بعنوان یک فریلنسر آنقدر کافی است که هنگامی که هزینه های پیش بینی نشده ای در زندگی برای شما بوجود آمد و یا هنگام پرداخت مالیات دچار مشکل خاصی نشوید .
زندگی یک فریلنسر لذت‌بخش است زیرا سرگرم کننده است، فقط این سه نکته را به خاطر داشته باشید و از شرکت در انقلاب مشاغل قرن بیست و یکم لذت ببرید.
با توجه به گسترش روز افزون کاربران اینترنت در سطح کشور، تجارت الکترونیک به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به طبع آن بازارهای جدیدی در فضای مجازی ایجاد شده است .امروزه بیشتر افراد قبل از خرید یک کالا یا خدمات اولین کاری که انجام می دهند جستجو در گوگل است .با افزایش کاربران اینترنت، شرکت ها و مشاغل جهت افزایش رونق کسب و کار خود به طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان روی آورده اند .یکی از انواع وب سایت که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است ، فروشگاه های اینترنتی ارزان قیمت است .امروزه به دلیل وجود مشغله های فراوان، وجود ترافیک و آسانی خرید اینترنتی، بسیاری از افراد به جای مراجعه حضوری به فروشگاه ها ترجیح می دهند کالاهای مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کرده و از طریق اینترنت خریداری نمایند.
اجرای استارت آپ های حرفه ای

شرکت داده پردازان گیلاس شمال با دارا بودن سال ها تجربه ی موفق، قادر است تا شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید.

برای مشاوره و شروع استارت آپ خود با مشاورین ما در تماس باشید
شرکت نرم افزاری گیلاس
با بیش از ده سال تجربه، قدم در راه تکنولوژی و نوآوری گذاشتیم. اگر ایده های خلاقانه ای دارید، ما می توانیم به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنیم.
اطلاعات تماس

کلیه حقوق برای شرکت داده پردازان گیلاس محفوظ می باشد.

.Made with in Gilace.com © All rights reserved